چطوری میشه

طراحی لوگو وب سایت وردپرس برای هر بودجه

طراحی لوگو وب سایت وردپرس برای هر بودجه

وقتی نوبت به ایجاد یک وب‌سایت وردپرس می‌رسد، باید کلاه‌های زیادی بر سر داشته باشید.

اگر خودتان همه چیز را انتخاب می کنید، باید یک طراح وب سایت، یک استراتژیست محتوا، یک متخصص رسانه های اجتماعی، یک نویسنده و حتی یک طراح گرافیک باشید. اما بیایید صادق باشیم؛ تعداد بسیار کمی از ما در همه این رشته ها استعداد داریم.

به عنوان مثال، من خود را یک نویسنده خوب و یک بازاریاب خوب می دانم. وقتی صحبت از ایجاد تغییرات جزئی در طراحی با HTML، CSS و PHP ساده می‌شود، توانایی دارم، اما مهارت‌های طراحی گرافیکی من واقعاً افتضاح است. متأسفانه من برای یادگیری این هنر وقت ندارم، بنابراین باید آن را برون سپاری کنم.

با در نظر گرفتن این موضوع، در این پست می‌خواهم نکات برتر خود را در مورد طراحی لوگوی وب‌سایت برای وردپرس به اشتراک بگذارم و خدماتی را که در گذشته هنگام طراحی لوگو استفاده می‌کردم، آشکار کنم.

طراحی لوگو برای وردپرس: آنچه باید بدانید

وقتی صحبت از طراحی لوگو و طراحی وب به میان می آید، می توانید با کمی سناریوی مرغ و تخم مرغ مواجه شوید. کدام اول می آید: لوگو یا طرح؟ به نظر من هیچ پاسخ روشنی برای آن وجود ندارد. می‌توانید به طراحی اجازه دهید سبک کلی لوگو را تعیین کند یا طرحی ایجاد کنید که ظاهر آن را بر اساس لوگو است.

با این حال، روند ایجاد یک طراحی خشن برای سایت وردپرس شما به احتمال زیاد بسیار ساده تر از ایجاد یک لوگو از ابتدا خواهد بود. احتمالاً به یک تم ممتاز دست خواهید یافت، و اگرچه ممکن است آن را بیشتر سفارشی کنید، این طراحی پایه به عنوان الهام‌بخش خوبی برای یک لوگو خواهد بود. گزینه جایگزین این است که به یک طراح سفارش دهید و از او بخواهید از ابتدا بدون هیچ الهامی برای کار کردن شروع کند. انجام این کار ممکن است تولید چیزی را برای طراح شما دشوار کند که مطابق با آنچه فکر می کنید برای سایت شما کار می کند.

راستش را بخواهید، وقتی طرح‌های وب‌سایت مورد علاقه‌ام را در نظر می‌گیرم، علاقه‌ام به خود طراحی بسیار بیشتر از طراحی لوگوی وب‌سایت است. اما اغلب لوگو عملاً با طراحی اتفاقی است.

حالا اشتباه نکنید، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که دارای لوگوی غالب و قابل توجهی هستند که واقعاً برند آنها را مشخص می‌کند – اما اینها معمولاً نتیجه تیم‌های طراحی بسیار خلاقانه (و پرهزینه) هستند. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً بودجه شما برای یک لوگو صدها دلار (یا کمتر) به جای هزاران است، بنابراین توصیه من این است که آن را ساده نگه دارید. به محض اینکه ایده های خود را خیلی جاه طلب کنید، ممکن است متوجه شوید که نتیجه نهایی کمی آماتور به نظر می رسد.

با توجه به موارد فوق، اجازه دهید بهترین خدمات طراحی لوگو وردپرس در وب را به شما معرفی کنم. وقتی با هم ترکیب شوند به معنای واقعی کلمه همه بودجه ها را تامین می کنند.

1. IconFinder

به دنبال یک گزینه سریع (عمداً یک ثانیه) برای نمایش یک لوگوی ساده در سایت خود هستید؟ فقط می توانید یک نماد رایگان از سایتی مانند IconFinder بگیرید. فقط یک عبارت (مانند “آب نبات”) را جستجو کنید سپس نتایج خود را برای قیمت – رایگان و نوع مجوز – بدون پیوند برگشت فیلتر کنید. در اینجا نگاهی گذرا به آنچه ممکن است پیدا کنید آمده است:

IconFinder Free Icons

برای هر نماد، می‌توانید یک فایل AI قابل ویرایش، SVG یا اندازه‌های مختلف PNG از پیش تعیین‌شده را دانلود کنید. گزینه های بیشتری می خواهید؟ IconFinder دارای یک بخش ممتاز است، با شروع اشتراک از 9 دلار در ماه برای 10 بارگیری نماد رایگان در ماه. این کمتر از 1 در هر نماد است!

2. Hatchful از Shopify

چیزی برای خرج کردن ندارید، اما چیزی می خواهید که سفارشی به نظر برسد؟ به هچفول بروید و لوگوی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. Hatchful یک ابزار رایگان ایجاد لوگو است که توسط Shopify پشتیبانی می‌شود.

Hatchful from Shopify

پس چگونه کار می کند؟ ساده است. فقط کافی است روند 5 مرحله ای آسان Hatchful را دنبال کنید:

  • یک صنعت (فناوری، مد، غذا، هنر و غیره) را انتخاب کنید
  • سبک برند خود را انتخاب کنید (پررنگ، کلاسیک، نوآورانه، طبیعی و غیره)
  • نام و شعار خود را اضافه کنید
  • به آنها اطلاع دهید که در کجا از لوگو استفاده می شود (تا بتوانند نمادها را با مجوز مناسب به شما نشان دهند)
  • سپس لوگوی خود را از بین موارد ارائه شده انتخاب کنید!

در اینجا نگاهی به آرم‌های Hatchful ایجاد شده برای کسب و کار نوآورانه، هدایا و کلکسیونی ما برای استفاده در یک وب‌سایت است.

Hatchful Logo Examples

هنگامی که لوگوی مورد علاقه خود را انتخاب کردید، می‌توانید برای تغییر متن، فونت، رنگ، نمادها و حتی طرح‌بندی کلیک کنید. برای دانلود لوگوی جدید خود، فقط یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. با توجه به رایگان بودن آن، Hatchful یک گزینه عالی و کمی حرفه ای تر از استفاده از یک لوگوی رایگان ساده است.

3. Wepik

یک گزینه رایگان دیگر Wepik است. آنها منابع زیادی را برای طراحی وب ارائه می دهند، از تصاویر و قالب های پست رسانه های اجتماعی گرفته تا نمودارهای تجاری و البته آرم. شروع کار آسان است – فقط کافی است به بخش “آرم” سایت آنها بروید تا یک الگوی آماده را انتخاب کنید یا شروع به طراحی خود کنید.

Wepik Logo Maker

اگر قالبی را انتخاب می‌کنید، فقط باید متن را ویرایش کنید یا رنگ‌ها را تغییر دهید، در حالی که با سازنده آرم سفارشی گزینه‌های آسانی برای اضافه کردن متن، نمادها، عکس‌ها، اشکال، ماسک‌های تصویر و موارد دیگر وجود دارد.

Wepik Custom Logo

هنگامی که کارتان تمام شد، فقط لوگوی خود را به صورت png، jpg یا pdf دانلود کنید. همچنین می توانید آن را مستقیماً از طریق ایمیل برای خود یا تیم خود ارسال کنید. با 0 دلار، سازنده آرم سفارشی Wepik گزینه های زیادی دارد که آن را به ویژه برای افراد خلاق مناسب می کند، در حالی که الگوهای آماده برای استفاده آنها برای مبتدیان عالی است.

4. Fiverr

اگر چند دلار برای خرید لوگو دارید، بهترین مکان بعدی برای رفتن Fiverr. اگر با سایت آشنا نیستید، Fiverr بازاری است که مردم می‌توانند خدمات خود را تنها با قیمت پنج دلار به بالا بفروشند. مردم همه چیز را ارائه می دهند. از خدمات نوشتن، طراحی لوگو، تا خواندن تبریک تولد به زبان ولزی در حالی که فقط یک بند انگشت و کلاه پشمی به سر می‌کنید (جدی، شوخی نمی‌کنم).

اما اجازه دهید بدانید که در مورد خرید کنسرت ها در Fiverr واقعاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. شما نمی توانید چیزی جز ساده ترین طرح های لوگو را فقط با پنج دلار انتظار داشته باشید. اما این به خودی خود یک چیز اعتیادآور است – فقط با پنج دلار واقعاً نمی توانید اشتباه کنید؟

در اینجا نمونه‌هایی از لوگوهای Fiverr با قیمت‌های مختلف آورده شده است:

Fiverr Logo Designs

البته اینها نمونه هایی از بهترین کارهای آنهاست. تضمینی برای دریافت چیزی به همان اندازه خوب ندارید. اما همانطور که گفتم، اگر تقریباً بودجه ندارید، Fiverr مکان مناسبی برای شماست. بدترین حالت این است که شما تمام 5 تا 25 دلار دلار را از دست بدهید (بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید).

5. لوگوی جدید من

اگر مقدار بیشتری برای سرمایه گذاری روی برند خود دارید، لوگوی جدید من می تواند مناسب باشد نام کسب‌وکارتان، شعار، مجموعه‌ای از کلمات کلیدی مرتبط با کاری که انجام می‌دهید (مانند کیف_کادو، هدیه، کمان) و یک رنگ اصلی را وارد کنید. بر اساس انتخاب های شما، My Brand New Logo هزاران لوگوی عالی را برای انتخاب شما ایجاد می کند.

My Brand New Logo Design Service

این سایت آرم ها را با نرخ های تعیین شده بسته به نحوه استفاده از لوگویی که ایجاد می کنید ارائه می دهد. با 20 یورو می توانید یک کپی با وضوح پایین از لوگوی مورد نظر خود را برای استفاده به عنوان الهام بگیرید (برای بازسازی خود یا استخدام یک طراح برای ایجاد). برای خرید لوگویی که می‌توانید دانلود کنید، با گزینه‌های کپی رایت و سفارشی‌سازی کامل، 50 یورو (یا تقریباً 56 دلار از ژوئن 2019) هزینه دارد. یا با 190 یورو، یک طراح لوگوی جدید من یک لوگوی سفارشی بر اساس طرح دلخواه شما ایجاد می کند.

در مجموع، این سایت گزینه خوبی برای برندسازی سریع و مقرون به صرفه برای وب سایت یا کسب و کار شما است.

6. 99 طرح

نسبت به گزینه های قبلی، این واقعاً گزینه برتر در لیست است. خدمات 99 طرح بین 299 دلار هزینه دارد (برای خدمات پایه و برنز ایجاد آرم ) تا 1299 دلار (برای بسته پلاتین).

برای این کار، خیلی انتخاب خواهید داشت. می بینید، وقتی به 99 طرح سفارش می دهید تا یک لوگو برای شما بیابند، آنها این فرآیند را به جمع عظیمی از هنرمندان با استعداد طراحی گرافیک اختصاص می دهند. تعدادی از آن هنرمندان پیش نویس لوگو را برای شما ایجاد می کنند. سپس می‌توانید موارد دلخواه خود را برای اصلاح فهرست کوتاه کنید تا در نهایت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

WPExplorer در واقع از 99 طرح برای لوگوی Total WordPress استفاده کرده است:

Total WordPress Theme

لوگوی فضای منفی نهایی T طراحی شده توسط عالی.

این واقعاً موردی است که طراح چیزی بهتر از آنچه که خودتان تصور می‌کنید ارائه می‌کند. وقتی به دنبال کمک حرفه‌ای برای لوگو هستید، واقعاً همان چیزی است که می‌خواهید.

نه تنها این، بلکه انتخاب موجود شگفت‌انگیز است. شما می توانید به طور متوسط ​​از بین 30+ ورودی فردی (برای یک بسته برنز) انتخاب کنید. البته، هرچه پلان بالاتری را انتخاب کنید، طراحان بیشتری را علاقه مند خواهید کرد. هنگامی که برای لوگوی توتال ارسال کردیم، تا پایان 238 ورودی دریافت کردیم. خوشبختانه برای ما، تعداد خوبی از هنرمندان با استعداد طراحی گرافیک وجود دارد. و ما یک لوگوی جدید کامل پیکسلی برای موضوع وردپرس خود پیدا کردیم.

چه انتخابی باید داشته باشید؟

راستش را بخواهید، به بودجه و جدول زمانی شما بستگی دارد. فقط یک روز فرصت دارید؟ سپس IconFinder یا Hatchful احتمالا بهترین گزینه شماست. بودجه متوسطی دارید؟ Fiverr را امتحان کنید – صدها طراح با استعداد با نرخ های مقرون به صرفه وجود دارد. یک لوگوی سفارشی می خواهید؟ شاید لوگوی جدید من یا 99 طرح مناسب باشد.

مرحله بعدی استخدام مستقیم یک طراح گرافیک است. اگر بودجه شما از چند صد دلار فراتر رفت، مطمئناً باید در نظر بگیرید. با این حال، برای هر چیزی کمتر، 99 Designs مطمئناً به نظر من بهترین گزینه به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا